FANDOM

CytatSakura.png

Edytuj

Sakura Iro - dwunastoletnia uczennica Szkoły Podstawowej w Veniz, Władczyni Żywiołu Ziemi z STL.

Sakura Iro
Sakura Iro OF.png
Pseudonim(y) Terra/Sakura-chan/Saki
Rodzice Kona i Dante
Data urodzin Boże Narodzenie
Znak zodiaku Koziorożec
Żywioł Ziemia
Kolor włosów/oczu/shinsei Brązowy
Wrogowie Yami Wea, Nicole Grayer, Tonzuke Tsuder, Emily
Przyjaciele Hikari Nozumi, Amy Air, Wea Sarune, Yaino Sarune, uczniowie
Ulubiony przedmiot Język venizowski
Znienawidzony przedmiot WF

Wygląd Edytuj

Sakura jest najwyższą i najchudszą dziewczyną w szkole, ma 173 cm wzrostu. Jest brunetką, włosy są związane w "dwie kitki z kokami", mają metr długości, jej oczy są brązowe. Nosi jasnobrązową sukienkę, czarne rękawy w stylu Vocaloid oraz krawat jaśniejszy od sukienki. Buty nie zostały pokazane w artach, ale według oficjalnego skina w Minecraft nosi ciemnobrązowe kozaki z "jasnym puchem" na górze. Jej shinsei (znak, dzięki któremu można rozpoznać jej drużynę) to brązowe 3 zgięte kreski w aice.

Charakter Edytuj

Sakura jest optymistką, więc chodzi z uśmiechem. Wkurza się, gdy ktoś naprawdę przesadził, albo ukradł jej jedzenie. Jest przyjacielską i uczciwą dziewczyną. Cechuje ją też lojalność, sprawiedliwość, uczciwość i cierpliwość.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedyną Władczynią, której śmierć opłakiwali inni uczniowie m. in. Nicole.
  • Jest pierwszą Władczynią, która umiera
    • Jest również pierwszą Władczynią, której sekret został wydany
  • Sakura jest książkową wersją autorki, czyli wyglądają tak samo, mają ten sam znak zodiaku i datę urodzin itd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki